2014-12-01

"du är tjejen med hjärtat av guld. men samtidigt med så mycket taggtråd runtom, för du låter aldrig en person komma dig för nära i första handen för att kunna såra dig. de ända människorna du släpper in är dom du lägger din tillit hos."
skrivet av min bästa tjejkompis!
 
med denna text börjar jag mitt skrivande här på blogg.se. ni kommer kunna läsa allt från mina tankar till vad jag varit med om. kanske inte så jätte mycket om vad jag gör till vardagen då detta mest är ett sätt att uttrycka mig på, ett sätt att rensa skallen på. vilket betyder att ni inte alla gånger kanske förstår vad texten handlar om eller så kanske ni gör det. ni kanske känner mig eller bara är nyfiken på vad jag är för en liten prick. men dagarna, veckorna och månaderna som går kommer ni få se mig, både på insidan och utsidan.
 
så varmt välkomna hit!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: